18 Ağustos 2015 Salı

Vicdani REDD

"vicdani redd"'ciyiz bu ara

pencerenin önünde "plastik çiçekler ve böcekler"'in gezindiği eski zamanlardan birinde "küçük bir çocukken" oyun oynadığım ama sonra kaybettiğim birine "seni buldum" dedim. uzun bir aradan sonra eskileri yadetmek için dansa davet oynadık. ben davet ettim ve "modern adımlarla" dans ettik, "masal" gibi günlerdi. çoktandır içimde hissetmediğim heyecanımı tekrar kazanarak kendi kendime itiraf ettim evet "aşktı bu" ama platonik. çok koştum eskisi gib peşinde bir ara aşk bu kadar zor mu diye sormak içinde durdum bir yerlerde. apansızın içimden "çığlık" atmak, bağırmak adını haykırmak geldi. "sevsen de sevmesen de" umurumda değildi aslında ben zaten sen beni sevmişsin gibi düşüerek birşeyler kazandım "yaşandım daha çok" diye geçirdim hep içimden, çok şey öğrendim sayende, "her neyse"...

sense keşke dediğinden beridir kısa mesajlarda hep "bir şovalye var içinde", sen benim "donkişot"'umsun derken ben sana şansını fazla zorlama bırak "tamam böyle kalsın" derken içten içe inandığın astrotanrı sana ve bana "öyle boş ki hayat" diyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder