7 Ocak 2009 Çarşamba

beni sev...

sevecek misin beni?
çok sev ama tamam mı?
böyle, nefes aldırmadan sev,
ruhumu daralt, öldür mesela
bedenim sığmasın yeryüzüne
ama sev beni, hem de çok sev
öle bir sevki;
sevemeyenler kıskansın bizi
ruhları çekilsin bedenlerinden
dünyaya gömülsün hepsi
yere göğe sığmayalım
yer çekiminden bağımsız olalım
öfkemiz, kuru bir soğuk olsun
sevincimiz, sevişmelerimiz gibi sıcak
ama sev beni, sen beni sev ki;
dünya krallığında
presensesim yapayım seni
kraliçeler gibi yaşatayım
öyle sev ki beni
melekler kıskansın
insanlar inandıklarından şüphe etsinler
inanmadıklarına, inanamasınlar misal
dualar uçuşsun kollarımızdan
mutluluklar damlasın gözyaşımızdan
dudaklarımızda biriksin sevgimiz
paylaşalım tuzlu sularımızı
öperken sevmelerimizi...
öyle bir sev ki beni
sevemeyenler delirsin
bir tek akıllı bir kalalım
aklımızda biz olalım
akıllardan çıkmayalım
acımadan, acıkmadan sev beni
kimseye aldırmadan
kimselerle anılmadan
kimsesiz kalmadan sev beni
ama ne olur çok sev beni...

3 ocak 2009/ 03:40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder