7 Ocak 2009 Çarşamba

gözyaşlarımda gökkuşağı...

buz gibi bedenim ve alnımda ellerim
beynimi yemek üzeredir düşüncelerim
ağıtlarım baş ağrıtır,
yüksek tansiyonlu gecelerimde.
gözlerim nemlenir bazen
ağlayamam susarım
hep en sen sevdiklerime kızarım
ağlayamam susarım
gözlerim nemlenir ama akmaz gözyaşlarım.


çok sevdiklerimin arkasından baktım hep
dön diyemedim, gel diyemedim
gitme diyemedim....
seni sevdiğime bile ağlayamadım
ruhum güneşlerinde yanıyor
bir yağmur, bir gözyaşı istediğim
kalbimin kırıklarını
ruhumun oyuklarını dolduracak bir gözyaşı
yüzümden aksın, dudaklarıma düşsün
bir gözyaşı dileniyorum senden
sadece benden akacak bir gözyaşı
ruhumu ferahlatacak bir gözyaşı
özlemlerimi bitirecek, hatıralarımı silecek
yeni bir günün müjdesini verecek


hiçbişeyi silmez iyleştirmez biliyorum
gözlerimden gizlediklerim için istiyorum
gözlerimden esirgediklerim için
gözlerime bakanlar için
gözbebeklerimde canlananlar için
bir gözyaşı istiyorum
bütün bir dünyayı gökkuşağına boyacak
bir alem doğuracak
beni insanlaştıracak bir gözyaşı
kanatlarımdan vazgeçtim zaten
uçmaya da mecalim kalmadı demiştim
uzak diyarlar çok uzak oldular artık
bir köşede bir çöp gibi atılmışım
bir gözyaşı istiyorum
sokaklarını temizleyecek kalbimin
bana seni unutturcak
başka ağıtları susturacak
başka başkaları, daha başka yapacak
bir gözyaşı istiyorum
herşey için, herkes için...
ruhum için bir gözyaşı
bir gözyaşı istiyorum
ölüme kucak açacak bir gözyaşı.

Bir nedeni yok, olması gerekmez
altı üstü tuzlu su işte.


18.12.2008 Perşembe 02:44

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder