7 Ocak 2009 Çarşamba

msn saçmalıklarım...

aslında uzun zaman oldu
uzun zamandır düşünüyorum
ama daha yeni kalkıyor buğuları,
yeni kalkıyor sis perdesi
bu dünyaya unutulmayacak,
... bir isim bırakacağım
öfke, umut, huzur
aradıklarım yani
tam olarak değil ama olsun
sahip olamadıklarım gibi
sinirlenmeyi de sevmem ben pek
ben sadece insan olmaya çalışan biriyim
uzun zamandır...

bazı şeyleri erken teşhis ettim
15 yaşındaydım, ruhum öldüğünde
kendimi unutalı kaç sene olmuş
bir şey beklemeksizin
başkalarına feda edeli ömrümüzü
kendim için öldüm
öldüm diyorum arkadaş..
ölüm herşeye yeter mi?
herşey ölümle biter mi?
bir gün benim öldüğümü değil de
gömüldüğümü duyarsan
o gün biter belki
şeytan azap çeker mi?
az önce öğrendim çekermiş
şeytan melek değil mi?
melekler azap çekmezmiş
şeytan neden azap çekiyor.
ruhumda şeytani bir melek var
hissediyorum,
şeytan ruhlu bi insanım ben
biliyorum kızıyorsun bana
özellikle şu acı çekme konusunda
ben tercih etmedim bunu
şimdi de vazgeçemiyorum
gülmek deprem etkisi yaratıyor
sallıyor kalbimi, korkuyorum
ölmekten değil, gömülmekten...

5 ocak 2009 / 02:31

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder