30 Nisan 2013 Salı

Ahh çektikçe


Ahh çektikçe ömrümden ömür gidiyor
Yara hasret kalmak zormuş, öğrendik
Bir dakka yüzün görsem bana yetiyor
Onsuz yaşamak imkansızmış, öğrendik.


Gönlüm dalmış karanlık kuyulara
Alışmıştı böyle acı dolu sonlara
Sapmaz mı hiç doğru yollara
Yolun sonu uçurummuş, öğrendik...

Bir ümitle sarılmıştım ben sana
"Gelme" dedin, tutulma sen bana
Söz verdim, ahtım var yar sana
Sözü tutmak zor işmiş, öğrendik...

Gönlüm kapılırdı bir hayale
Döner idim etrafında pervane
Cayır cayır yanmak için bahane
Bulmaya gerek yokmuş, öğrendik.


Aklımın kaybettim senin yolunda
Kalbim doldurdum senin nurunla
Belki bir gün umutsuz bir anda
kapım çalar, gelirmişsin, öğrendik.


                                                   11 Ocak 2013 Cuma, 09:19:14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder