30 Nisan 2013 Salı

Zor dedi, deli misin?


Zor dedi, deli misin?
O kız hiç sana bakar mı?
Zaten canı yanmış
Memleketi neydi sivas mı?

Görmezden gelemiyorsun farkında
Uzak durmak en iyisi dedi içinden
Bilahare zorunda olmadıkça
Hiç ödün vermiyor ki kendinden

Hiç şansın yok dedi, biliyordum
Öyle güzel ki bize sıra gelmez
Beklesek bir ömür onun yolunu
Gül bahçesi olsa dikenini vermez  
 
Kahrına boğulmuş nefessiz halde
Ne yaptığının farkında bile değil
Öyle derinden küsmüş ki kalbe
Kabul etmez istersen önünde eğil

Sen yine de vazgeçme elini uzat
Sevmek zordur büyük hakikat
Toprak gibi yüzünde belirmiş şefkat
Çağırıyor gönlümü koşuyorum neyleyim...

Gözlerinde tuz gölü yağmurla dolmuş
Ellerini başının iki yanına koymuş
Düşünceli gibi bir hali vardı, 
Sordum, gül bahçesinin gülleri solmuş.

Gürmemiş kimseyi hiç onun gözü
Aşkım diyenin ilaçtır sözü
Uzat ellerini tutayım dedim
Gülsün bir kerecik o güzel yüzü

Her rengi taşır gökkuşağıdır
Aradığım gönlümün padişahıdır
Dermanı dertlerin şahıdır
Gönülden gönüle sefer eylerim

Dillerim lal olmuş konuşamıyor
Eller uzakta kalmış kavuşamıyor
Korkusundan bana yanaşamıyor
Gel dedim, ey güzel saray senindir

Açıldı perdeler başladı oyun
Beni de senaryonun içine koyun
Dökülsün dillerden taşsın salona
Alkışlarla koşa koşa ona gideyim

                                                                              18.02.2013
                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder