30 Nisan 2013 Salı

Uzaktı yollar


 Uzak kaldı yollar
Sahilere vurdu yüreğim
Karaya vurmuş cansız
Nefessiz kalan balıklar gibi

Komşu oldum kumsallara
Yosunlar kapladı yüreğimi
Sabahları esen ılık rüzgar
Akşamları ısınan yüreğim

Başka bir şey görmedim burda
Hep önümdeki manzaraydı
Manzara saydığım güzellik
Arkama dönmek gelmedi aklıma

Yakınlardan geçen gemilere
Terbiyesiz hareketler yaptım
Bazen el salladım, bazen kol
Fonda gülüşmeler vardı
Nerden geldiğini anlamadığım

Bir gün mavi gözümü yordu 
Başımı yukarı çevirdim, baktım
Gökyüzü daha maviydi
Gecelerden kurtulduğunda

Eninde sonunda bıkacaktım 
Her şeyden olduğu gibi bundan da
Bir gün yeter dedim!
Tövbemi bozdum...

Geriye baktım, 
Arkamda bıraktıklarımı gördüm
Arkamda bıraktıklarımı 
Ne kadar çok sevmiş olduğumu

Ne kadar çok üzüldüğümü anımsadım 
Bir anlıktı, 
Sonra tekrar denize dönüp yüzümü
Koşar adım denize atladım

Yüzmedim, bilmem zaten
Çırpınmadım, yavaş yavaş 
Tadını çıkararak batmak istedim
Öyle de oldu.

Gelin bir de burdan bakın manzaraya..
Asıl mavi denizin içinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder